Kenzas tävling

2010-02-19 @ 23:20:05
jag är med i en av kenzas tävlingar.
Man kan vinna en laptop och ett mobiltbredband *svimm,svimm*

http://www.kenzas.se/


Hur många surfzoner har telia??


SVAR: 3300 surfzoner i sverige och 25000 i hela världen


Motivering varför JAG ska vinna!!!!!:

 Jo som sagt, Jag kämpar mot anorexi och det går upp och ner. Att det går upp beror framför allt på min älskade storasyster <3
Hon lyssnar, förstår, peppar och tröstar.... Ja hon är en fantastisk människa. En sådan som alla vill ha till vän ;) Nu är det så att hon ska studera i NYA ZEELAND I TVÅ ÅR!!!!!! och jag vet inte hur det ska gå....
 Det är ju hon som tröstar och förstår..... Jag skulle därför vilja vinna datorn, kenza. Så att vi kan hålla kontakt via mail ofta, ofta..... Och jag kan läsa hennes blogg när jag vill och blogga ofta så att hon har något att läsa hahaa! :D Dessutom vill jag att andra tjejer ska läsa om min akmp mot anorexi så att de förstår att Anorexi är ett helvete, det är inte vägen till lycka och framgång!!!
Hemma har vi bara en dator ( förutom syrrans egna laptop som ingen får röra XD) och eftersom att mamma jobbar hemifrån är den  upptagen nästan hela tiden!!!!!!! Men med en egen dator skulle jag kunna maila min syster så fort jag känner att jag verkligen behöver henne <3
För att ringa och smsa hela tiden när hon befinner sig på andra sidan jordklotet funkar inte riktigt!
Så jag skulle bli så glad om du valde mig, kenza ;)








kram // BELLA

Kommentarer

Postat av: Moa

Bra motivation!



Allt bra annars?

2010-05-18 @ 11:27:35
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback