åtta år och ha anorexia :0

2009-10-16 @ 16:53:32

omg!
såg några klipp som handlade om en tjej på 8 fjuttiga år och som hade anorexia. fatta!
8 år och svälta sig!!!!!
som om man ens vet vad kalorier är :0:0
svimm, svimm


http://www.youtube.com/watch?v=7Hb5U3MixQE




jag bloggar på biblioteket och nu ska jag cykla hem. oooorka. Men jag kan ju se det som ett träningspass...
ja bränna lite kalorier o så där. Tjohohohjoooooooooooooo! ( not)

 är inte taggad på att äta....men en liten, liten del av mig är det. Den delen VISKAR efter mat. Den större delen VRÅLAR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!. men jag äter iaf för ingen får misstänka något. dock ska jag äta så lite som möjligt. En komprimiss så att säga !

å mat raport. Näe jag har inte ätit något idag.....
Ska äta lite svampsoppa på kvällen :| och kansk en elr två riskakor ( kanske)
hmmmm får se hur jag gör. Min familj får ju inte misstänka vad som rör sig i mitt huvud. för det är mitt problem inte deras. De ska inte straffas av att jag e en J**** idiot.
ingen får veta.


puss ock kram

B






Kommentarer

Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-16 @ 17:32:25
URL: http://beloni.devote.se/

Postat av: A

Jag har också sett vidoen, det är hemskt. När jag var åtta visste jag inte ens vad kalorier var, och framför allt så brydde jag mig inte.

Jag tänker på dig varje dag Bella, hoppas att du försöker kämpa mot ett friskt liv. Det finns så mycket saker i livet man kan lägga tid på. Så mycket olika saker att fokusera på. Men en sak, och det är anorexi, är helt värdelöst att lägga ner tid på. Ana ger dig varken lycka eller en framtid. Du är värd så jävla mycket mer!

Vi känner inte varandra, men det gör inget. Vi är dockor båda två och jag tror på dig. Tror på att du en dag kommer vinna över Ana. Slå henne på käften.

Kram<33

2009-10-17 @ 12:22:10
URL: http://plastdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback