jag hatar rubriker...

2009-11-13 @ 14:30:16
hej igen!
det var ju ett tag sedan jag skrev men jag har så mycket annat att göra. Vara med kompisar, plugga osv
JA det är sjuuuukt mycket läxor och prov nu på gymnasiet! :0 har alltid trott att det är ett skämt att det är sååå mycket. Men det är sant och helt utan humor.
Ni kanske undrar hur jag mår?
inte bra inte super dåligt....
å jag har inte ätit något på tre dagar nu, vikten rasar, har lyckats smita undan. Det är inget jag egentligen är stolt över, det är bara sanningen. I bloggen är jag 110 % ärlig annars är det ingen mening!
Men ikväll ska jag äta Wok.....mmmm gillar att magen inte blir så " tung " efter det!


kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback