imorgon drar jag till PARIS

2009-10-21 @ 15:52:22

ja imorgon ska jag till frankrike, längtar!
ÄNTLIGEN något roligt. Passar bra nu när mitt liv är gråttgråttgrått. Äntligen några solstrålar så att säga!
Men,men det kan ju bli en katastrof, typ att jag får damp när jag ska äta någon fet ost!
 Men det ska nog gå bra... Jag menar kan man igonera hungern relativt bra så borde man väll kunna hålla ångesten under kontroll?! det booooorde man faktiskt kunna!

ja jag kommer inte att blogga på en vecka nu, men när jag kommer tillbaka ska ni få veta hur det gick!

hörs då!


och gör något roligt på lovet. Man har ju bara höstlov en gång om året. Så njut till max, allt annat är inte Okej säger vi ;);)


XOXOXOXO
Bella







Kommentarer

Postat av: Anonym

Ha det FETT kul i Paris!! Så jävla avundsjuk jag är, tihi.

Kram<33



btw: Det var inte spy de kom på mig med. Något mkt mkt värre ;) Kan berätta sen nån gång. Fyfan vad skämmigt det var. Haha =)

2009-10-21 @ 18:34:32

Postat av: A

Ha det FETT kul i Paris!! Så jävla avundsjuk jag är, tihi.

Kram<33



btw: Det var inte spy de kom på mig med. Något mkt mkt värre ;) Kan berätta sen nån gång. Fyfan vad skämmigt det var. Haha =)



2009-10-21 @ 18:35:22
URL: http://plastdockan.blogg.se/

Postat av: Pinnsmal

Ha de så kul ! :D

2009-10-24 @ 18:12:52
URL: http://pinnsmal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback