taxi till månen

2009-10-17 @ 19:36:56

NÄSTA VECKA ÄR DET HÖSTLOV!!!!

fattar ni.?
 Igår var det sommalov. typ iaf!
Det är kul att det snart är höstlov, verkligen. Men så fort som tiden går är det väll över på en gång. :(
det gör mig så stressad. Jag menar tiden flyger iväg och det känns som om jag inte hinner med. Som jag inte gör något roligt med mitt liv. Om jag tittar tillbaka på de senaste veckorna minns jag ingenting egentligen.
varför?
jo för alla dagar är så himmla lika! samma sak 24 timmar runt. Ibland tänker jag på att livet liksom försätter utan mig.... jag menar herregud jag är ju ung! Och ungdomen ska vara en av de roligaste tiderna i männsikans liv.
Jag är livrädd att jag håller på att slösa bort den tiden på att göra ingenting och hålla på med viktbajset.  Jag är rädd att när jag är en gammal misslyckad hemmafru med papiljotter  i håret, kommer att ångra att jag inte tog vara på den tiden.


ja jag är så himmla rädd. Så komigen allihoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi gör något roligt. :D
 vad sägs om att vi tar en taxi till månen och äter en stoooooooor tårta med mycket choklad, grädde och allt! mmmm ;) ja man ska leva som om man bara lever en gång, åhoj!



                                          
( tårta är inte hat, det är kärlek)




Hur är det för er, tänker ni också så eller lever ni livet :DDDD???????





kram
Bella <3<3<3<3


Kommentarer

Postat av: moaa

nawwww <3

2009-10-17 @ 20:25:37

Postat av: abedulla

fan vad ful du är.....

2012-02-27 @ 13:40:39
URL: stamp.sehttp://

Postat av: bögen

böghäxsa

2012-02-27 @ 13:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback