det var inte igår, bloggen ;)

2010-02-19 @ 22:50:03
hola bloggen ;)
ja det var inte igår så att säga!
J jag forsätter att kämp amot ANA! men hon är starkare än vad jag trodde och jag var svagare än vad jag trodde..... När andra tjejer pratar om kalorier, deras kroppar med mera gråter och darrar jag inombords men utan på visar jag inget. Det är så svårt, varje kalori snack är ett slag mot mitt tunna antiana skal! Men kämpar för jag vill leva!

Min storasyster <3 och mina föräldrar vet att jag har anorexi men också att jag kämpar som få. Mina närmaste vänner ( älskar er) vet om det, Men inte alla.... Jag ville inte att dem ska veta, jag vill inte vara ett offer i deras ögon, vill inte.....



btw min älskade storasyster syster ska till Nya zeeland. AAAAAAAAAAAA! kommer sakna dig så mycket, du är klippan  jag kan luta mig mot, du förstår, du lyssnar, du hjälper....älskar dig <3





// B

Kommentarer

Postat av: ttildamickelsson

vilken söt smileyyyy :D

2010-05-18 @ 11:41:06
URL: http://mickelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback